Ersa İthalat ve Ticaret A.Ş.

Hakkımızda

Ersa Saat

Saat sektöründe 1986 yılından beri faaliyet göstermekte olan ERSA SAAT, kurulduğu günden bugüne Casio ve ilerleyen yıllar içerisinde ise dünyaca ünlü Pierre Cardin, Bulova, Roamer, Swiss Military Hanowa, Timberland ve Reebok saat markalarının distribütörlüğünü yapmaktadır. 

Distribütörlüğünü yapmakta olduğu tüm markaların en yeni koleksiyonlarını, Türkiye saat pazarına sunmayı amaçlayan ERSA SAAT’in, tüm Türkiye genelinde 1000’i aşkın aktif yetkili bayisi bulunmaktadır.

Ersa Saat

Vizyon

Ersa Saat olarak, sadece saat satışı yapan bir marka olmanın ötesine geçerek, her müşterimizin yaşam tarzına ve zevkine uygun, seçkin ve özgün saat koleksiyonlarını sunmayı amaçlıyoruz. Global saat markalarının Türkiye’deki temsilcisi olarak; çağın ruhunu yakalayan tasarımlar, ileri teknoloji ve geleneksel ustalığı bir araya getiriyoruz. Güvenilirliğimiz, sektördeki köklü geçmişimiz ve iş ortaklarımızla kurduğumuz sürdürülebilir ilişkiler sayesinde; yeniliğe açık, müşteri odaklı ve ilham veren bir marka olarak geleceği şekillendirmeyi hedefliyoruz.

Vizyon
ERSA İTHALAT VE TİCARET A.Ş.

Temel Değerlerimiz

ANA YETERLİLİKLERİMİZ

İletişim, Liderlik ve Motivasyon

Şirketimiz amaçlarına ulaşmakta çalışanlarında motivasyonun güçlü olmasını temin eder. Yazılı, sözlü ve görsel iletişimini kurumsal davranışlarla bütünleştirir. Sektörde liderliğini gücünü yetkinliğinden, temel değerlerinden ve risklerini yönetebilmesinden alır.

Müşteri Odaklılık

Şirketimiz müşterisinin memnuniyetini maksimum düzeyde tutmak için politikalar geliştirmiştir. Müşterisini izler. Beklentisini algılar. Algılamayı planlar ve eyleme dönüştürür. Memnuniyeti tekrar ölçer. Böyle bir çevirimle müşteri odaklılığı sağlar.

Analitik ve Stratejik Düşünme

Şirketimiz sektördeki karmaşık bilgiyi kritik ve faydalı bilgiye dönüştürerek analitik düşünce içerisinde Pazar stratejisini geliştirir ve uygular.

Teknoloji Takip ve Adaptasyon

Şirketimiz yönetsel teknolojiyi yakından takip eder. Verimliliği, müşteri memnuniyetini ve kaliteyi geliştirmek için kullanır.